johannalervik

Välkomna!

Kategori: Om mig

 
Hej och välkomna till min blogg. Jag har haft jätte många bloggar innan men har aldrig förut fått snits på det. Men ska försöka nu igen så får vi se hur länge det går. Tänkte i alla fall börja att berätta lite om mig själv med lite text och bilder. Så nu kör vi då.
 
Jag heter då Johanna Lervik och den 19 Januari 1998 kom jag till världen. Så är nu 16 år gammal och går mitt första år på gymnasiet på Handel och Administration programmet. Min familj består av mamma, låtsaspappa, storebror och halvsyster. Min storebror heter Richard och han är 21 år gammal och min halvsyster heter Emy och är 7 år gammal. Jag har lite husdjur också. En hund vid namn Valleri, tre katter som heter Harry, Sotis och Sigge och sen har jag tre vattensköldpaddor som är totally namnlösa. 
 
 
På min fritid spelar jag fotboll i Gotland Södra, i påskas var jag i Turkiet i en vecka med laget och det var så kul! Jag gillar även att fota, spela piano och gitarr, vara med vänner och göra saker som får mig på bra humör. Det bästa jag vet är såklart att spela fotboll men även att sitta hemma och se på bra romantiska komedier!♥ 
 
Annars är jag väl en ganska glad tjej som försöker var mig själv i alla lägen men är dock lite försiktig till en början innan jag lär känna dem och känner mig trygg. Men kom alla som är snälla och trevliga mot mig är jag detsamma tillbka!
Kommentera inlägget här: