johannalervik

Val

Kategori: Allmänt

 Halloj!
Idag är det ju valdagen, själv så är jag ju inte 18 år ännu så får ju ännu inte rösta. Men jag hoppas ni som får rösta är kloka och röstar på något bra parti. Vill att Sverige ska vara bra ju!
 
Här har ni en video som handlar om varför ni ska rösta i valet idag!
 

Igår så hade jag först fotbollsträning vid klockan tio och sen vi tolv så hade jag match med flicklaget klockan ett så det blev en lång dag med fotboll. Efter det kom min moster och hämtade mig så åkte vi hem till henne för hon och hennes familj håller på att flytta. Så vi har hjälpt dem med det. Sedan åkte min kusin Bill med oss hem och sov här så idag har vi också hjälpt dem att flytta. Har varit en ganska bra helg ändå.
 
Nu ska jag se om jag orkar med att göra något på vårt ergonomi arbete vi gör i skolan annars får jag göra det imorgon, men är jättetrött nu så orkar inte direkt att göra så mycket, men det kan man ju liksom förstå.
 
Vad har ni gjort i helgen då? :)
Kommentera inlägget här: