johannalervik

Skola och sånt

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev, men har haft ganska fullt upp och har även inte haft ork till att skriva något. Men nu är jag här.
 
I fredags var jag på Sävefesten också kallad Insparken. Det var rätt kul, dock var typ alla där fulla så man kände sig även själv lite ful även fast man inte hade druckit någonting. Jag kom hem vid tre på natten och gick sedan upp vid tio för att sedan åkan till Väskinde och spela match. Jag var väldigt trött men vi vann med 6-1 åtmisntone. I söndags var det sista matchen för damlaget. Jag var själv inte med och spelade men jag var där och såg. Den matchen gick inte lika bra för vi förlorade. 
 
I tisdags var jag på gymmet för första gången, det var kul och skulle egentligen dit idag också, men kände mig lite krasslig imorse så kände att det var bäst att skippa det idag. 
 
Nu sitter jag i skolan och gör inte så mycket. Jag börjar inte förrän klockan tio idag så sitter bara här och läser bloggar och lite annat. 
KRAM
Kommentera inlägget här: