johannalervik

Lite om mig

Kategori: Om mig

SENASTE
Du fick SMS av? - Julia
Du drack? - Frukt soda
Du kramade? - ehhh kommer inte ihåg XD
Kompisen du träffade? - Min kusin
Filmen du såg? - Den där Mary
Låten du lyssna? - Shake it off - Taryn Southern, Madilyn Bailey, Julia Price
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - HA14 (Min klass chatgrupp)
DITT 2013
Gjorde du något du verkligen ångrar? - gjorde jag säkert
Blev du kär? - Kanske
Hade du ett förhållande? - nej
Hur var sommaren 2013? - Helt okej
Gjorde du någon som du aldrig gjort förrut? - Jodu
Vad saknade du 2013 som du vill ha 2014? - finns säkert massor
Bästa minnet från 2013? - Kommer inte ihåg
FAVORIT
Film? - Safe Haven
Årstid? - vår/sommar
Serie? - Young and Hungry, Pretty Little Liars
Kändis? - Jennifer Lopez
Bok? - Hur kär får man bli
Färg? - lila
Maträtt? - Tacos
Stad? - Visby
Band? - One Direction
KÄRLEK
Har du ett förhållande? - nej
Älskar du någon på riktigt just nu? - njaa
Tror du på distansförhållanden? - jo det gör jag
Hur många gånger har du varit kär? - 1 gång på riktigt
Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - jo om jag nu var ihop med någon
Gillar du romantik? - jo
Vem gillar du? - säger jag inte
FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - kollar mobilen
Vill du ha barn i framtiden? - ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Nej
Har du en blogg? -  nej inte alls asså
Isåfall, varför bloggar du? - behöver nånstans att skriva
Tycker du att du själv är snygg? - ibland så
Ditt humör för tillfället? - glad men trött
Har du piercingar eller tatueringar? - nej
Gillar du skolan? - njaa, men det är roligare nu än förut dock
Vilken är din naturliga hårfärg? - brunett/blond. Vet inte riktigt
Vad har du för hårfärg nu? - brun/blond
Saknar du någon just nu? - JA
Liknar du din mamma eller pappa? - Mamma
Hur lång är du? - 1.64
Hur var du som barn? - konstig typ
SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - Yes
Har du vaknat gråtandes? -  nej
Dricker du alkohol varje helg? - nej
Har du rymt hemifrån någong gång? - nje
Är dina biologiska föräldrar skilda? - Yes
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha nej
Har du varit i ett slagsmål? - nej
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - Jo det har väl hänt nån gång
Kommentera inlägget här: