johannalervik

ALS Ice Bucket Challenge

Kategori: Allmänt

Igår blev jag nominerad av min kompis Julia till att göra ALS ice bucket challenge. Så ikväll gjorde jag det och det var kallt kan jag säga. Sen så har jag även skänkt 100kr till ALS. Ni borde göra desamma även fast ni inte blir nominerade!
Idag har det varit en rätt lång dag. Men även en bra dag, för idag kom min storebror hem efter 1 månad efter han har varit och jobbat på båten. Så det är skönt att ha han hemma nu ett tag! :D 
 
Imorgon är det en rätt soft dag för jag slutar vi tolv! Sen har jag fotbollsträning på kvällen! ÄLSKA

KOMMENTARER:

  • Amanda Duvenäs säger:
    2014-09-17 | 10:34:43
    Bloggadress: http://boardin.blogg.se/

    Tog du bilder på din challenge?
    Fin blogg :)

    Svar: Nej jag filmade bara. Men det finns på instagram (lervikjohanna) så har jag lagt ut på vine också (Johanna Lervik) där kan du kolla om du vill :)
    Tack så mycket! :)
    Johanna Lervik

Kommentera inlägget här: