johannalervik

Svårt

Kategori: Allmänt

Vet ärligt talat inte vad jag ska göra med mitt bloggande. Jag vill blogga, men jag har helt enkelt inget roligt att skriva om. Men ska försöka komma igång och kankse skriver lite då och då. När jag känner för det liksom. Ni får ha tålamod. 
Idag slöt jag 11:45, så tog en tidig buss hem. Såg några avsnitt av Hawaii Five-O (beroende av den serien) innan jag åt lite och sedan begav mig till fotbollsträningen. Tränigen gick inte så bra. Vet inte vad det var, men var lite ofokuserad, visste inte vad jag skulle göra och gjorde en hel del fel. Men jag antar att sånna träningar får man ha ibland. Men man blir ju lite nere när man inte presterat så bra som man hade hoppats på, men det är bara att ta nya tag och köra igen. 
 
Imorgon ska jag till gymmet med Johanna innan skolan, börjar inte förrän vid 10:00 imorgon. Så borde förmodligen sova nu så jag orkar med morgondagen. 
Kommentera inlägget här: