johannalervik

Höst

Kategori: Allmänt

Hösten börjar sakta men säkert krypa fram ordentligt nu. Hösten är nog den finaste årstiden som finns, alla dessa färger. Idag tänkte jag försöka att hinna med att fota lite ute innan alla löv har fallit ner helt och det inte finns några kvar på träden. Men tänkte även försöka hinna med att fixa lite här hemma och sen även försöka plugga lite. 
 
Har faktiskt typ inte haft något plugg alls sen jag började skolan. Har haft en läxa och sen två prov som man inte riktigt kan plugga till så mycket. Jag hade prov om programmet Word på information och kommunikation, vet inte hur det gick där, men vi ska få veta det på tisdag. Sen så har vi haft matteprov på kapitel 1. Det gick jävligt bra asså. Jag fick alla rätt på provet så fick A. Så sjukt glad att det gick så bra, så vi får hoppas det går lika bra de andra proven också. 
 
Det är lördag idag, men ska faktiskt gå upp nu. Jag somnade runt halv nio i går kvälls. Helt sjukt. så är faktiskt rätt utvilad kan man säga. Men kanske behövde sova. Hoppas ni får en bra dag!
Kommentera inlägget här: